fredag den 28. januar 2011

nå. NÅ! skal da eller fuldstændig love for at jeg har været blog-fraværende i noget tid. men åh, jeg har haft så travlt m. eksamener, nyt arbejder og hvad der dertil hører. den slags fører tit underskud m. sig, så blogging er ikke ligefrem blevet højt prioriteret på det sidste. let's have no more of that. i dag er det fredag og solen har skinnet på fuld smadder.

det er på en måde lidt strengt, for det prikker så småt til mine forårsfornemmelser. men foråret ligger desværre stadig langt ude i noget fremtid. indtil videre er det stadig ret nødvendigt m. seksten kilo tøj udendørs. hrmf.
i går så jeg forresten Black Swan, og det skulle du også tage og gøre. er stadig helt bjergtaget, her halvandet døgns tid efter. nå, men hurra for fredag. da jeg synes håndbold er noget så keeeedeligt, bliver min aften brugt i selskab m. lidt dejlig musik, en dejlig avis og måske en dejlig bog.

Ingen kommentarer: