tirsdag den 14. december 2010

jeg glæder mig i denne tid. selvom julesneen ikke falder hvid. HRMF. helt ærligt, mand. hvad er fidusen m. minusgrader hvis vejrguderne ikke engang gider nosse sig sammen til at smide en røvfuld sne efter mig? GIV MIG MIN SNE TILBAGE, RØV.

nå. NÅ! er lidt små-retarderet når det kommer til at huske det dér m. at blogge these days. ville gerne kunne blære mig og sige, at det er fordi jeg har rygende travlt m. at skrive store, vilde afhandlinger om store, kloge ting, pakke julegaver smukt og professionelt ind, dyppe øko-marcipan i mindst lige så øko-chokolade og drikke latte på noget smart café. det ville imidlertid være løgn, løgn, løgn. bruger ca. al min tid på at hygge under dynen m. spandevis af te og tilfældigt fjernsyn. and I love it. HÆHÆ.
I skal ikke snydes for julesange, nej I skal så ej. lige her forefindes julesangen fra 10. december, dette er den fra 11. december, det her er fra den 12. og denne her er fra i går.
i dag er det den 14., og jeg tillader mig at bringe en julesang, der slet ikke er en julesang. den er fra filmen Cannibal! The Musical (som forresten er ret awesome. hvis man er til en blanding af South Park-humor og blod og splat) og den handler om en mand der er glad og vil bygge en snemand.

Ingen kommentarer: